joi, 11 aprilie 2013

VESTIDA DE NOVIA NEGRA de Mercedes Ridocci (trad. al rumano)

 

VESTIDA DE NOVIA NEGRA

Me enamoré de la muerte.
Aquí estoy, esperando su mano,
descalza,
vestida de novia negra,
en mi pecho luce la flecha de su arco,
de su herida fluyen yemas de sangre roja.
Las alianzas reposan sobre la mesilla de mi noche,
y no llega.

ÎMBRĂCATĂ ÎN ROCHIE NEAGRĂ DE MIREASĂ 

M-am îndrăgostit de moarte.
Stau aici, așteptând să-mi întindă mâna,
în picioarele goale,
îmbrăcată în rochie neagră de mireasă,
în peptu-mi lucește săgeata arcului său,
din rana-i țâșnesc șuvițe de sânge roșu.
Inelele de căsătorie îmi stau pe noptieră,
iar ea nu vine.

 



Un comentariu :

  1. Gracias por este hermoso regalo. Agradezco tu tiempo y el valor que has dado a mis letras. Eres muy generoso.

    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere