duminică, 13 octombrie 2013

MI CANCIÓN de ADOLFO ESCOBAR (trad. al rumano)
















MI CANCIÓN

Camino entre las espinas de la adversidad 
danzando en las nubes de ilusión reflejo, 
espejismo de libertad 
voy regalando una canción.

Métricas verbales rompieron cadenas 
derribé muros y prejuicios 
conjugando el dolor con letras 
que desahogan mi desprecio.

Escuché mi conciencia en la soledad 
reflexionando lo ganado y lo perdido 
encontrándome solo en el olvido.

Decidido inmortalizar las emociones 
etapas terminadas 
a tatuar en mis canciones.

CÂNTECUL MEU

Proiectez drumul prin spinii nenorocirii
dansând printre norii iluziei,
dăruiesc un cântec
mirajului libertății.

Metrici verbale au rupt lanțurile,
am doborât ziduri și prejudecăți
combinând durerea cu scrisul
ce îmi trădează disprețul.

Mi-am ascultat conștiința în singurătate
totalizându-mi câștigurile și pierderile
și descoperindu-mă doar în uitare.

Am decis să imortalizez emoțiile
etape finite, gata
pentru a fi imprimate în cântecele mele.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu